lördag 18 oktober 2008

Katrins respass äntligen här?

LLANWAvOs.kaiv.kagvb KAW_V9oawen a.,mebfövayg "=TVJa bnaiof

Ni får ursäkta, men det är lite svårt att skriva när man samtidigt håller tummarna. Orsaken till mina krampaktigt hållna tummar är att jag hoppas att Aftonblaskans uppgift att intelligensens nitlott, Katrin Zytomierska har fått sparken från Eftersnack Idol 2008 stämmer.

Enligt tidningens artikel fick den fullständigt omdömeslösa bimbon (vars "bedrifter" jag tidigare skrivit om och som du kan läsa om här, här, här, här, och här) respass från produktionen med omedelbar verkan direkt efter gårdagens sändning. Och, även om tidningen inte är känd som den mest trovärdiga i landet, hoppas jag att de denna gång har rätt.

Katrins version av att hålla munnen.

1 kommentar:

Purusha sa...

"Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad,
i brist därpå avskydd och föraktad.
Man vill inge människorna någon slags känsla, själen ryser för tomrummet och vill kontakt till vad pris som helst."
Hjalmar Söderberg
Ur Doktor Glas
Den här diagnosen är kanske uttjatad men jag tycker den är synnerligen giltig på en mediepersonlighet som Katrin Zytomierska.

 

Anna G Rahms funderingar och spetsfundigheter © 2008. Design By: SkinCorner