torsdag 12 mars 2009

Today's headlines

Besked idag - Det kan väl hända.

Pitt avslöjades - med barnflickan
- Vems var pitten, och vem avslöjade vad?

Testa hypnos -
KLICKA HÄR - Klicka då!

Följande personer avråds från att se hypnos-tv - Tomas di Leva, Jonas Gardell, Torbjörn Tännsjö, Kristina Lugn och Mats Weiland.

Vi litar mest på myndigheterna
- Göran Hägglund, Jan Björklund, Maud Olofsson, och Überminister Reinfeldt.

EU är i mitt kylskåp
- Åhå. Nu förstår jag varför mjölken alltid är slut på morgonarna.

Skattjakt i Gubbängen
- Den som först hittar Karlssons lösgom får behålla den.

Large lika med small
- Fel.

Det är surt
- Citronsaft, hyreshöjningar, vinäger, nedtrampade rabatter, och rabarber.

Släng ut mig - En stilla bön från en bortglömd julgran.

De gav ondskan ett ansikte
- Dessa förbaskade plastikkirurger som aldrig kan hålla fingrarna i styr.

Mästerverk eller kalkon - Jag väljer kalkon om det är middag det är frågan om, annars kan jag ta ett litet mästerverk.

SAS och SJ kör ihop
- Är det verkligen bra? Jag menar, tågen kan flyga fram på spåren, men kommer det inte att se väldigt underligt ut när flygplanen kopplas samman till ett tågsätt med lok och allt. Och, tänk på de stackars konduktörerna. Hur ska de ta sig mellan vagnarna? Med en käck liten helikopter, kanske? Nja, det låter som en ganska dålig idé tycker jag.

Artisternas galna segerlöften - Carola lovar att vinna VM i strumpstickning, Robert Gustafsson EM i flaskskeppsbygge, Lasse Berghagen Dala-mästerskapen i myrräkning och Ulf Lundell i OS i pajbakning. Tänk vad de kan mycket, våra folkkära kändisar.

Varför skiljer vi oss? - Ni vill inte leva med varandra längre. Så enkelt är det.

Minst 15 hittills
- Ja, så är det.

Fru koma kommer
- Det betyder att kusin Vitamin är i faggorna, tätt följd av herr Gurka.

Fem tips till helgen
- 1. Hitta på något att göra 2. Gör det 3. Åk hem efteråt 4. Släng dig på soffan framför tv:n 5. Gå och lägg dig

Det luktar vedervärdigt - I omklädningsrum på solarier och i idrottshallar.

Inga kommentarer:

 

Anna G Rahms funderingar och spetsfundigheter © 2008. Design By: SkinCorner