fredag 5 december 2008

Shake My World

Dejtingsajter på nätet blir bara mer och mer populära. Emellertid är det få, som lyckas få till ett så lysande koncept som Shake My World. Den relativt nylanserade sajten ordnar nämligen gruppaktiviteter för singlar på jakt. Det låter på något sätt så självklart när det presenteras - det borde ju egentligen vara en självklarhet att man har större chans att träffa en kompatibel presumtiv partner om urvalet är större - alltså fler människor närvarande än bara jag själv och en människa till.

Jag hoppas på tur för dem som är på jakt efter den rätte, och uppmanar er att söka på fler ställen än de vanliga. När man minst anar står han/hon där och väntar. Jag vet. Jag har själv hittat min saknade hälft via nätet, och trots att det inte var via sidan Shake My World har han skakat om min värld ordentligt och fått alla bitar i det komplicerade livspusslet att falla på plats.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Inga kommentarer:

 

Anna G Rahms funderingar och spetsfundigheter © 2008. Design By: SkinCorner