lördag 29 november 2008

Hur är det egentligen med skottar och kiltar?

Om man, som SvD idag har en lång artikel om myter kring skottar, tycker jag det minsta man kan begära är att de avslöjar, en gång för alla, vad en man egentligen har under kilten - om ens något alls.

Tyvärr har jag, trots mitt internationella umgänge ingen skotte i bekantskapskretsen, så jag har ingen att fråga. Jag tror inte heller att Blondinbella, Kenza, eller Kissie vet även om jag skulle drista mig att fråga. Kanske har skotten ingenting alls under kilten, bara för att han ska kunna onanera lätt, där han sitter och läser en sexnovell med gummistövlar på. För att han skulle ha stayups därunder utesluter jag helt. Inte heller tror jag att kilten har någon inbyggd dildo.

Eller, vad tror du? Tror du att tjuvlyssnat vet?

Nu har jag lyckats skriva ett inlägg som inkluderar de flesta av de mest sökta orden hos Bloggportalen, och dessutom fått in ett antal poppis bloggnamn i det. Allt är så klart ett experiment, för jag vill se i hur stor grad sådant här spelar roll. Men, ändå vet jag inte vad en skotte har under kilten...

Inga kommentarer:

 

Anna G Rahms funderingar och spetsfundigheter © 2008. Design By: SkinCorner