onsdag 15 oktober 2008

Japp till Depp!

För en gångs skull håller jag med en MVU (Mycket Viktig Undersökning) vars resultat presenteras idag.

Denna MVU utreder det oomstridligt, ytterst objektiva faktumet vilken man som är
sexigast i kändisvärlden. Och, Johnny Depp vann. Så långt är allt väl.

Värdig vinnare.

Men, de andra nio männen som placerat sig bland de tio sexigaste förstår jag mig inte på.

*tar en paus och putsar glasögonen*

Nä. Det hjälpte inte. Fortfarande ser jag inte vad de skulle ha för karisma, eller sex appeal. Jag presenterar några andra, mycket mer intressanta kandidater i stället. Se här:

Goran Visnjic, känd från bl.a. Cityakuten.

Sean Connery, behöver ingen ytterligare presentation.

Den bättre hälften, vars identitet jag behåller för mig själv.

Inga kommentarer:

 

Anna G Rahms funderingar och spetsfundigheter © 2008. Design By: SkinCorner