tisdag 17 mars 2009

Today's headlines

Mamma ville inte ha mig - Anders Borg talar ut.

Frågorna han vägrar svara på
- 1. Vem älskar du mest? Din mamma eller mig? 2. Vem är bäst i sängen - din f.d eller jag? 3. Vem är Liselott vars nummer du har i plånboken?

Kan jag ha sex utan att spricka? - Ja. Det är en mycket ovanlig biverkning.

Tog supervinsten - har inte bytt livsstil - Stjäl fortfarande.

Dra nytta av nervositeten
- Passa på att klistra kuvert när du lider av handsvett.

Det visar en genomgång DN har gjort - Att vägen till branddörren är kortare om man genar via personaltoaletten.

Fick bita mig i läppen
- Malena Ernmans segergåva till maken.

Hitta någon som passar dig under 2009 - Barnen får själva lösa tillsynsproblemen när man sparar in på barnomsorgen.

Kopiering oroar - Nytt stressmoment för kontorspersonal upptäckt.

Dom är riktigt korkade i huvudet
- Filip och Fredrik.

Lukta som Gynning
- Nej, tack. Jag håller mig till min egen näsa.

Jag ångrar inget - "Je ne regrette rien" på svenska.

Handduksråd till tonårsföräldrar - Häng upp den själv om du inte orkar tjata.

Är det jag som bromsar? - Gå genast ur taxin om du hör chauffören undra det.

Inga kommentarer:

 

Anna G Rahms funderingar och spetsfundigheter © 2008. Design By: SkinCorner