torsdag 18 september 2008

Jag vet inte det, jag...

Dagens "viktigaste" nyhet måste väl vara den att Paula Abdul utsetts till den sämst klädda kändisen. Bäst klädd ansåg man det lilla r'n'b-snöret, Rihanna, vara. Jag vet inte det, jag.

Britney Spears trailer trash-stil tilltalar mig inte direkt. I jämförelse med henne är Abdul ett under av god smak.



Uma Thurman är en annan kändis, vars klädsmak ser ut att vara en blandning av containerfynd, och utreade restplagg i fel storlek. Även i denna jämförelse vinner Abdul lätt.



Över till Rihanna, som alltså ska gälla för den bäst klädda kvinnliga kändisen. Det innebär att man alltså finner hennes klädval bättre än Eva Longoria, och Dita von Teese. Till exempel.



Se själva. Rihanna passeras med hästlängder vad gäller klädstil.



Sorry, gumman. Det är dags att skaffa sig en annan stylist om du vill bli välklädd. På riktigt.

Förresten måste jag säga att Dita von Teese är mer välklädd än de flesta även när hon är oklädd...

Inga kommentarer:

 

Anna G Rahms funderingar och spetsfundigheter © 2008. Design By: SkinCorner