måndag 25 augusti 2008

Plastikpatienten vs ondskans avkomma

Cherilyne Sarkasian Lapierre lär vara aktuell för rollen som Catwoman i filmen med samma namn. Hon konkurrerar med Angelina, enligt Roseanne Barr "ondskans avkomma" Jolie om rollen.

Va? Vad säger du? Vet du inte vem Cherilyne Sarkasian Lapierre är?

Ok, om jag säger Cher, då? Förresten är det knappt att man känner igen henne längre. Hon verkar ha gjort minst en plastikkirurg till en väldigt, väldigt rik människa!


Remastrad sångerska...

2 kommentarer:

Peter Tuominen sa...

När jag var yngre fanns det såna där elaka och därför inte sällan rätt roliga rimmade skämt av typen "alla barnen gör si och så, utom Olle som gör så och så". I samband med det hade någon tidning som jag glömt vilken det var en spalt där läsarna fick skicka sina egna "alla barnen"-rim, fast med kända personer i huvudrollen istället. Jag minns särskilt en väldigt väl. Den löd: "Alla stjärnor vill bli större, utom Cher som opererar bort mer och mer"...

Anna G Rahm sa...

:-) Den kommer jag också ihåg. Och, den verkar fortfarande stämma.

 

Anna G Rahms funderingar och spetsfundigheter © 2008. Design By: SkinCorner