lördag 28 juni 2008

Tacka vet jag Six Feet Under!

Profithungern känner inga gränser när man på en begravningsbyrå plundrar och säljer delar från lik, delar avsedda att använda för transplantation. Inte nog med att man skändar liket i fråga, man riskerar också mottagarnas hälsa, då inga medicinska tester eller undersökningar görs innan transplantatet fästs på mottagaren. Redan tidigare har jag undrat om det är tillgången eller efterfrågan som styr hur långt människor är villiga att gå. Genom denna rysliga historia har jag fått skäl att fråga mig själv samma sak åter en gång.

Nej, tacka vet jag David och Nate Fischer!

3 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.webweaver.nu/html-tips/hotlinking.shtml

The photo of Nate and David is hotlinked.

Anna G Rahm sa...

Sorry, didn't know you couldn't. I know better now, so it wont happen again.

Anonym sa...

Thank you Anna for doing that.
Please excuse my inability to write directly in your language.
You can use the David and Nate photo, just save it to your computer.

 

Anna G Rahms funderingar och spetsfundigheter © 2008. Design By: SkinCorner